Skip to content
WJunction - Webmaster Forum

Google Google partners with LG

Status
Not open for further replies.
LG tightens ties with Google in a patent cross-licensing agreement that is set to last for at least a decade, following similar moves by Korean rival Samsung earlier this year.

1 comment

effcsa

een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vindeneen handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vindeneen handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden

_______
prince

Status
Not open for further replies.

About the author

K
Member · Joined
6
Reactions
1
Advertise on WJunction

Reach 1000's of webmasters, hosts & affiliates. Banner & sponsored-thread slots available.

Contact us
Back
Top Bottom