[AheadCloud][NL]Limited Admin Encoding RDP | 400GB HDD |32/64GBRAM |1Gbps | €10/Month

Status
Not open for further replies.
RDP caido y hasta ahora no solucionan el pago que hice(En su página me sale unpaid factura Nª 7580), pero si ya pagué y mandé los comprobantes de compra de paypal y el pdf que se generó al hacer el pago.
Nota: Hasta ahora no recibo ninguna respuesta desde el 1 de diciembre y más aún el RDP está caido.

Google traductor

RDP fallen and so far do not solve the payment made ​​( in your page I get unpaid bill Nª 7580 ) , but if I already paid and sent proof of purchase of paypal and PDF that was generated when making payment .
Note : I sent ticket # 599422 and I'm not getting any response from the December 1 and further RDP is down .
 
Still no notice from these motherf*uckers, no ticket reply, no service, nothing.....

__________________
Added after 1 Day 6 Hours:

The service is down from 7 days ago. The funny thing it is the only email I got from them it's an email for pay the invoice :O)
 
Last edited:
Ya va más de una semana y el RDP sigue caido.


Qué clase de servicio es éste, donde no mandan un correo a los demás avisando que están teniendo problemas con su servicio.
Donde no responden los tickets, llevo esperando 21 días y hasta ahora no obtengo ninguna respuesta de parte de ustedes, acerca del pago que hice el mes de diciembre, en la página sale FACTURA NO PAGADO.


Llevo contratando su RDP desde el mes de mayo, y en todo el tiempo que he usado el RDP, raras veces se ha caido(bueno esto es en mi caso), máximo unos días, "PERO" ahora está una semana y no hay respuesta alguna del proveedor. Entiendo que el servicio pueda tener fallas, eso es normal en todos los proveedores, "PERO" si algo así pasa, aunque sea respondan los tickets.


Sólo esperaré ésta semana, por el tiempo que llevo con ellos y por los archivos que tengo descargados. Si en el transcurso de ésta semana sigue caido, será a buscar un nuevo RDP y gracias por todo, pero ya no seguiré renovando el RDP.


Google Traductor
It is more than a week and the RDP still fallen.
What kind of service is this where they do not send an email warning to others who are having problems with their service.
Where unresponsive tickets, I've been waiting 21 days and so far I do not get any response from you, about the payment made ​​in December , page out UNPAID INVOICE .


I've been hiring their RDP from May , and all the time I've used the RDP, rarely has fallen ( well this is in my case) , maximum a few days , " BUT " is now a week and no answer any supplier . I understand that the service may have flaws , that is normal for all providers, " but" if something happens , albeit respond tickets.


Just I wait this week , by the time I've spent with them and the files that I have downloaded . If in the course of this week is fallen , will be looking for a new RDP and thanks for everything , but I will not renew the RDP.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top