Status
Not open for further replies.

kaletea

Member
6
2014
0
0
LG tightens ties with Google in a patent cross-licensing agreement that is set to last for at least a decade, following similar moves by Korean rival Samsung earlier this year.
 
1 comment
effcsa

een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vindeneen handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vindeneen handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden zijn (voor phpBB3) kt mij ook een handige feature, ik denk dat daar ook wel mods voor te vinden

_______
prince
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top